Hejhej!

Hejsan alla gulliga läsare!

Jag vill börja med att förlåta för dålig uppdatering. Först har jag varit i Söderhamn hos Elsa Mån-Ons. Torsdag orkade jag inte göra något, och idag har jag varit på Trav i Bollnäs och varit med Johanna :)
Rätt så stressigt med allt, så jag glömmer bort bloggen lite ibland, Vilket jag ursäktar för!
Men somsagt, idga var jag på trav. Det var en rätt så häftig upplevlse, har aldrig varit på trav! Jättefina hästar, och duktiga var dem! Det får nog räcka att säga, haha ;)

P.S, Jag tycker ni borde börja kommentera! Annars är det ju inte det minsta kul att blogga! D.S

Hejdå! ♥>Johanna<♥

Kommentarer
Postat av: Almii

Jag kommenterar! :O

2010-07-25 @ 20:14:10
URL: http://zantabus.blogg.se/
Postat av: denice

heej johanna kolla in min nya blogg minabaseballsforalltid.blogg.se plus labans:)



skulle vi gå på bio?

2010-08-09 @ 16:57:58
URL: http://labansloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0