Tack!

Hejsan alla underbara!

Allra först vill jag bara säga STOOORT tack till en underbar person som kodat min header! Kika in i hennes blogg, hon har en jättefin häst ;) www.MySweetPony.Blogg.Se !

Var hos snuttebebbis(Elden) igår :)
Nu har han fått ett ALDELES EGET träns och bett! Det gillas verkligen ;)
Så idag måste jag och mamma smörja det, haha.
Det trändet är skitgammalt, men SKITFINT!
Det är helt av läder, och inte med en massa fina dekorationer, Snuttis blev FÖR SÖT! ><
Nästa gång vi är där kommer det bilder ;)
Men han ser INTE ut som nordsvensk i sitt nya(gamla xD) träns, utan en vanlig ridponny 8D
Vi gick med honom lite längst vägen, han är förjävla snabb bara i skritten :'o
Sen longerade mamma hnm, han är sötast!
Och så gosade jag med vulpen, Dimma.
Mamma ska bara sitta/rida på Snutten en gång till, SEN SKA JAG FÅ RIDA HONOM! 8D
Men så bara att ledas runt, då han fortfarande är lite rädd och FAKTIST bara 3 år ^^

Mer uppdatering ikväll tror jag!
VI hörs!

Puss och Kram alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0